zoeken

Veelgestelde vragen

Wachtwoord werkt niet/wachtwoord vergeten?
Controleer uw e-mailadres en/of wachtwoord. Indien nodig, kunt u via inloggen, wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ik heb een ander emailadres. Heb ik nu ook een ander wachtwoord?
Het wachtwoord is niet gewijzigd. U kunt met het oude emailladres inloggen en vervolgens in uw profiel het mailadres aanpassen.

Waarom wilt u mijn telefoonnummer en emailadres?
Deze gegevens zijn van belang m belangrijke wijzigingen/annuleringen door te kunnen geven.

Hoe lang kan ik op de website blijven om mijn bestelling af te ronden?
Uw bestelling moet u binnen drie kwartier afronden. Als u snel wilt reserveren, dan kunt u voor de optie best beschikbare plaats kiezen. Het systeem wijst u dan automatisch de beste plaatsen toe vanaf rij 1. 

Ik zie beschikbare plaatsen op de plattegrond, maar kan ze toch niet reserveren. Hoe kan dat?
Het systeem laat geen enkele open plaatsen toe. Als er bijvoorbeeld nog 3 plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn, is het niet mogelijk om daarvan 2 plaatsen te reserveren, omdat er dan 1 plaats overblijft. Kiest u in dat geval een andere rij. Het kan ook zijn dat iemand anders de plaatsen die u op het oog heeft, in het winkelmandje heeft geplaatst, waardoor de plaatsen op dat moment niet beschikbaar zijn.

Plaatsen naast elkaar in het Scheldetheater?
De stoelnummering in het Scheldetheater wijikt af van die in de Schouwburg Middelburg en Theater de Mythe Goes. De zaal links heeft oneven nummers en zaal rechts even.

Kan ik ook reserveren met een mobiel apparaat zoals een ipad of mobiele telefoon?
Dit is mogelijk, maar u kunt dan geen plaatsen selecteren op plattegrond. U krijgt de best beschikbare plaatsen toegewezen vanaf rij 1.

Hoe komt het dat enkele voorstellingen reeds in de verkoop zijn/uitverkocht zijn?
In overleg met de impresariaten is besloten de online verkoop van een aantal voorstellingen eerder te starten. Dit is gecommuniceerd met onze klanten via facebook en nieuwsbrieven.

Is het mogelijk om op een wachtlijst geplaatst te worden bij uitverkochte voorstellingen?
Dit is niet mogelijk. Als er nog kaarten beschikbaar komen, wordt dit vermeld op de website en op facebook.

Zijn de theaters rolstoeltoegankelijk? Kan er een begeleider mee?
Er zijn rolstoelplaatsen beschikbaar. Als u deze wenst, dient u dit aan te geven bij uw bestelling. Graag ook aangeven of u met een begeleider komt. U kunt natuurlijk ook telefonisch of per email contact opnemen.

Mag mijn kind op schoot?
Dat mag. Er moet echter wel een stoel gereserveerd worden in verband met de veiligheid (verplicht door de brandweer). U kunt ook een stoelverhoger vragen.

Hoe oud moet mijn kind minimaal zijn om mee te kunnen naar het theater?
Dat is per voorstelling verschillend. Bij alle jeugdvoorstellingen staat een indicatie vermeld.

STAAT UW VRAAG ER NIET BIJ?
Neemt u dan contact op met onze kassamedewerkers:
Scheldetheater Terneuzen 0115-695555 of info@scheldetheater.nl
Schouwburg Middelburg tel. 0118-659666 of info@schouwburgmiddelburg.nl
Theater de Mythe Goes tel. 0113-213213 of info@theaterdemythe.nl

zeeland theaters scheldetheater schouwburg middelburg theater de mythe
ga door naar de website sluiten