Veelgestelde vragen
Hieronder treft u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact met ons op.
BROCHURE 23|24
Ik heb geen brochure ontvangen. Waarom niet?
De brochures worden tussen 16 en 22 mei verspreid. Wij versturen deze naar alle bezoekers uit Zeeland en Vlaanderen die de afgelopen twee theaterseizoenen kaarten hebben gereserveerd. Klik hier om de brochure digitaal te bekijken.
Wie geen brochure ontvangen heeft, kan een exemplaar afhalen bij de kassa van de theaters (tijdens de openingsuren).
ACCOUNT / INLOGGEN / WACHTWOORD
Mijn wachtwoord werkt niet / ik ben mijn wachtwoord vergeten
Controleer uw e-mailadres en/of wachtwoord. Indien nodig, kunt u via inloggen kiezen voor ‘wachtwoord vergeten’ en een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan een wachtwoord in de mail dat u zelf kunt wijzigen zodra u weer ingelogd bent.
Ik heb een ander emailadres. Heb ik nu ook een ander wachtwoord?
Het wachtwoord is niet gewijzigd. U kunt met het oude emailadres inloggen en vervolgens in uw profiel het emailadres aanpassen.
ANNULEREN
Ik ben verhinderd. Kan ik mijn kaarten nog annuleren?
Onder voorbehoud van goedkeuring door het impresariaat is het tot uiterlijk één dag voor de voorstelling tot 15.00 uur mogelijk om kaarten te annuleren. Voor weekendvoorstellingen of voorstellingen op maandag, moeten de kaarten uiterlijk op vrijdagmiddag vóór 15.00 uur geannuleerd worden. Annuleren is alleen mogelijk door een mail te sturen met de reserverings- en stoelnummers.
Bent u niet in de gelegenheid om een mail te sturen? Dan kunt u kaarten aan ons toesturen of afgeven met het verzoek om deze te annuleren. Het bedrag komt, na aftrek van € 4,00 annuleringskosten per kaart, als tegoed op uw account. U kunt dit tegoed gebruiken bij een volgende reservering.
CONTACT
Klik hier voor de openingstijden en contactgegevens van de theaters.
KAARTVERKOOP / RESERVEREN
Waar vind ik algemene informatie over de kaartverkoop?
Actuele informatie vindt u hier.
Plaatsen naast elkaar?
Ik heb plaatsen naast elkaar besteld en zie nu op de kaarten dat ik stoelen heb waartussen een nummer ontbreekt. Zitten we dan wel naast elkaar?
In de Schouwburg Middelburg en Theater de Mythe lopen de stoelnummers door, maar in het Scheldetheater is de zaal ingedeeld in een even en oneven gedeelte, zoals u kunt zien op de plattegrond. Als u bijvoorbeeld de stoelnummers 17 en 19 hebt, zit u gewoon naast elkaar.
Extra plaatsen reserveren / kaarten omruilen
Is het mogelijk om extra plaatsen te reserveren met plaatsen naast de eerder bestelde tickets? Of kan ik mijn kaarten nog omruilen voor andere plaatsen of een andere voorstelling?
Dat kan, maar hiervoor kunt u het beste even telefonisch contact opnemen (tijdens de openingsuren), zodat we samen kunnen kijken naar de beste oplossing.
Podiumcadeaukaart / tegoedbon verzilveren lukt niet online
Let erop dat u pas in het betaalscherm de code van de podiumcadeaukaart of tegoedbon kunt invoeren (dus niet bij 'actiecode'!) Bij de podiumcadeaukaart wordt nog om een extra code gevraagd. Deze vindt u op de achterzijde van de kaart als u de kraslaag verwijdert. Mocht het toch niet lukken om online te verzilveren dan kunt u na betaling van uw kaarten de podiumcadeaukaart samen met uw bestelbevestiging (of reserveringsnummer) opsturen en zullen wij het tegoed terugstorten. Hiervoor hebben wij uw NAW-gegevens en IBAN-rekeningnummer nodig.
Kan ik rolstoelplaatsen online reserveren?
Het is niet mogelijk om rolstoelplaats online te reserveren. Als u een rolstoelplaats wilt reserveren, kunt u telefonisch contact opnemen (tijdens de openingsuren) of een mail sturen.
Mag mijn kind op schoot?
Dat mag. Er moet echter wel een stoel gereserveerd worden in verband met de veiligheid (verplicht door de brandweer). U kunt ook een stoelverhoger vragen.
Kaartverkoop bijgeboekte voorstellingen
Voor sommige voorstellingen kan ik nog geen kaarten reserveren omdat de kaartverkoop op een later moment start. Hoe kom ik dat te weten?
Ook tijdens het seizoen worden regelmatig voorstellingen bijgeboekt. Deze worden bekendgemaakt via verschillende kanalen (o.a. via de nieuwsbrief en de Facebookpagina’s). Op de website wordt bij de betreffende voorstellingen aangegeven wanneer de kaartverkoop start. Wilt u als eerste op de hoogte zijn? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief via het invulveld onderaan de pagina.
Hoe oud moet mijn kind minimaal zijn om mee te kunnen naar het theater?
Dat is per voorstelling verschillend. Bij alle jeugdvoorstellingen staat een indicatie vermeld.
OPENINGSTIJDEN
Klik hier voor de openingstijden en contactgegevens van de theaters.
OVER DE VOORSTELLING
Hoe lang duurt de voorstelling?
Eén dag voor de voorstelling ontvangt u een servicemail met informatie, waarin o.a. de verwachte eindtijd vermeld wordt.
Gaat de voorstelling waar ik kaarten voor had nog door?
Kaarthouders ontvangen altijd per e-mail of brief bericht over verplaatste en geannuleerde voorstellingen. Wel kaarten, maar geen bericht ontvangen? Neem dan contact op met onze kassa. Uw bestellingen zijn ook terug te vinden in uw account.
TICKETS
Ik kan mijn tickets nergens meer vinden. Wat nu?
Als u inlogt op uw account kunt u onder ‘mijn bestellingen’ een overzicht van uw reserveringen bekijken en de tickets opnieuw downloaden.
De voorstelling is verplaatst. Zijn mijn oude tickets nog geldig?
Ja, deze zijn geldig voor de nieuwe datum. Op uw account kunt u onder ‘mijn bestellingen’ zien voor welke voorstellingen u kaarten heeft.
VEILIGHEID
Zijn de ventilatiesystemen in de theaters veilig? Hoe zit het met de luchtcirculatie?
We maken geen gebruik van zogenaamde ‘recirculatie’-technieken, wat betekent dat de lucht in onze theaters niet wordt ‘hergebruikt’. Onze zalen worden geventileerd met 100% buitenlucht.
WACHTLIJST
De voorstelling is uitverkocht. Kan ik op een wachtlijst geplaatst worden?
Bij uitverkochte voorstellingen kunt u in het bestelproces aangeven dat u op de wachtlijst geplaatst wilt worden. Zodra er weer plaatsen beschikbaar zijn, benaderen we u met de vraag of u nog interesse heeft.